Då lever jag!

Allt känns så upp och ner hela tiden! Alla mardrömmar jag har hela tiden.. Betyder inte dom något? Försöker dom varna mig eller är det bara min hjärna som spelar mig ett spratt?

De hårda ord som kommer ifrån din mun är dom som sårar mig mest! Ibland förstår inte du ett piss! Och ibland undrar jag om du inte ser hur ont det gör i mig. Ser du inte att dina ord gör så att hela jag bara faller isönder bit för bit. Du om någon borde veta hur varje litet ord bara gör mig sämre och sämre. Du om någon! Jag vill skrika på dig! Jag vill skrika ut allt jäkla ont! Men så händer något, du säger eller gör något som bara får mitt hjärta hoppa av lycka och jag glömmer allt det onda. Jag glömmer alla hårda ord och helt plötsligt befinner jag mig i din famn! Fan, varför ska livet vara så förvirrande? Varför gör du mig så förvirrad? Jag kan inte gråta längre.. inte gråta på det sättet som jag gjorde innan då jag blev sårad. Allt bara fastnar i halsen och det känns som om någon stryper mig. Tårar kommer när jag är lycklig eller blir rörd, men de kommer inte längre när jag blir ledsen! Varför? Jag vill ha tillbaka mina tårar! Jag vill att du ska se hur ont det gör i mig! Önskar allt bara kunde bli bra, önskar jag var starkare, önskar att jag vågade! Jag orkar inte.. men jag måste för att jag vet att om jag bara ger upp allt så kommer jag att dö! Jag kommer tappa all min vilja att leva. För det är du som håller mig vid liv. Det är när du tar mig i din famn som jag andas. Det är när du kysser mig som mitt hjärta slår. Och när du säger att du älskar mig då lever jag!

Don't tear me down for all I need
Make my heart a better place
Give me something I can believe
Don't tear it down, what's left of me
Make my heart a better place


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0