Ett tag sedan..

Ja, det var ett tag sedan jag skrev något här. Det har hänt rätt mycket faktist. Bland annat Emelies fest hände mig den 22/12. Den underbaraste kvällen på länge, fick umgås med de människor jag älskar mest. Mina kusiner och min bästaste vän av det manliga könet, Johannes. Ellinor min pärla gjorde mig så glad under den där kvällen=) och Emelie den sötaste 20-åringen jag någonsin sätt! Hihi, vad jag fått reda på nu så här i efterhand är att jag ägde ansgolvet, vilket menas att jag råkade slå ner alla i min närhet med mina armar! Haha.. Mitt tal till Emelie var också lyckat: "Grattis till Emelie, storasystern jag aldrig fick, och grattis till Martin som jag inte känner!" haha..lyckat Dèsirée=) Men fan vad roligt jag hade.. Usch vad mycket som hände den där kvällen=)


Johanna skrev några underbara ord till mig på bilddagboken och så här löd de:

"ja jag bryr mig så mkt desiree, men det är så svårt när vi inte ses så ofta. ofta känner jag att jag inte försöker tillräckligt mkt för att vi ska ses mer, o jag vet verkligen inte varför det är så, men jag skäms så otroligt för det.
trots att vi inte ens hörs så ofta, så vill jag att du ska veta att det finns ingen annan som förstår som du gör. du är den enda som jag känner finns 'på riktigt', alla andra bara vandrar omkring o säger en massa saker men du allt du är och gör och säger, det är på riktigt. o jag uppskattar det. jag uppskattar att du finns och att du är PRECIS den du är, för hade du inte sett ut som du gör o betett dig som du gör, så hade du inte varit desiree. då hade du varit nån annan som jag kanske inte alls hade älskat lika mkt som JAG ÄLSKAR DIG"

Tårarna rann nedför mina kinder när jag läste detta, lilla kära sötaste Johanna! Jag skulle göra vad som helst för att skruva tillbaka tiden och uppleva den tiden med dig på Milner då du fyllde mina dagar med skratt och bus! Med dig så blir allt så enkelt och roligt. Man kan slappna av och bara njuta av ditt sällskap och bara skratta! Jag älskar dig också Johanna, min finaste Johanna!


Det är DU som sårar mig mest nu! DU och ingen annan! Dina ord sliter isönder mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

åh finaste duu

2007-12-29 @ 02:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0