Härligt

Igår var jag inne i Kristianstad och träffa min Johansson och Emelie! Härligt! Vi hade så himla roligt. Jag skulle hämta mina linser och passade på att skicka ett sms till Johansson om att jag var inne och att jag tyckte hon kunde masa sig ifrån Åhus in till stan och träffa mig. Vi gick på Burger King och vi satt nog där i mer än en timme och bara skratta typ. Fan vad jag har saknat min rödtåcke=P haha.. Sen kom Emelie in och vi gick en runda i stan och kolla lite julklappar. Sen gick vi och fika=) mums.. Herre Gudars vad roligt jag hade! Får se om vi kan träffas nästa helg och festa lite! Wii..

I miss my babe<3 Forever yours Oskar!

And it's been a while
Since I could
Hold my head up high
And it's been a while
Since I said I'm sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0