Helgens karaoke

I fredags kväll stack jag och Oskar i in till Malmö med hans kompis Ricardo för att spela biljard. Jag har inte spelat biljard på hur länge som helst så jag tänkte att detta lär ju gå skit, men det gick faktist rätt bra. Vann aldrig men förlora inte hela tiden. Efter en stund kom även Maria dit och spelade med oss. Mycket trevligt. Sedan bestämde vi oss bara sådär för att stanna kvar inne i Malmö och festa lite. Billig öl där på biljarden så vi stannade där en stund och "förfesta" haha. Sedan bar det av mot ett ställe där man hade karaoke där jag och Maria bestämde oss för att sjunga lite och fy tusan vad det gick bra. Visst blev det lite fel här och där men det gick nog riktigt bra ändå trotts att man såg lite dubbelt haha;)
Vid 1 tiden bestämde vi oss för att dra hemåt och på bussen hem mötte vi ett par killar som råkat i slagsmål eller rättare sagt en hade fått en riktig smäll medans den andra kommit undan. Ena kinden var helt uppsvullen på den killen som fått smäll och jag var ju tvungen att visa mina undersköterske kunskaper, haha;)
Väl hemma decka jag med det samma och sov som en stock nästan hela natten.
Dagen efter var inte riktigt så härlig som kvällen innan kan jag påpecka=P Sov "lite" under hela dagen. På kvällen stack vi hem till Ricardo som inte heller kände sig så frisk haha. Tittade på en dokumentär som handlade VM 94 i fotboll, haha. Mycket trist men det gick bra ändå. Sen blev det lite filmtittning.

Igår firade vi moster Elisabeth och det var trevligt det med. Massa god mat=)

Har precis lämnat Oskar vid bussen och ska snart iväg på ljusvisning.

Haj på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0