Tårar

Är det konstigt att jag fortfarande efter snart 3 år alltid har tårar i ögonen när jag lämnar dig? Fortfarande känner jag mig så tom i hela kroppen. Jag vill bara vara med dig, du liksom får mig att släppa allt. Ja, jag är beroende av dig och jag vet faktist inte hur jag ska göra nu när du sticker till Skövde. Jag vet att du kommer komma hem på helgerna, iaf i början, men det är ändå en trygghet att bara kunna ta bilen eller bussen och veta att jag är i din famn inom 2 timmar. Men det är väl något man vänjer sig vid, tror jag. Jag älskar dig Oskar och jag kommer alltid att göra det. En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig<3


"AJ! Jag har faktist inflamation i alla min 3 hål!" sagt av Désirée en kväll i sängen med Oskar. Haha! ;) Oskar skratta så han nästan fick tårar i ögonen=)


Min energi är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0