dildosar och mammas födelsedag

idag har jag beställt en dildo.. något jag funderat på länge men nu har jag äntligen gjort det=) haha..
nu är det inte så att oskar är kass, nä han är sjukt bra hihi;).. men det kan ju faktist komma stunder å man är själv och ja, man är helt enkelt kåt! Inget att skämmas över! Det är otroligt så mycket roliga sexleksaker det finns igentligen, helt galet underbart är det!

Ja och idag är det min kära mammas födelsedag och jag är och grattar henne.. Grattis min underbara mamma!

Var ute i trädgården med Ida och Wilma precis och det var så härligt att se dom springa omkring och busa. Eller jag såg ju bara Ida eftersom det var så mörkt men man mkunde ana en stor brun sak som sprang omkring där i mörkret..

Och jag har skaffat bil.. eller jag har inte fått den än.. pappa ska först fixa lite saker på den, men sen ska jag köra runder en massa tills jag kommer på att bensin är för dyrt för att bara köra runt och leka.. men det är ju kul så länge det varar.. men det ska bli skönt att sätta sig i en bil nu när det är kallt istället för att sätta sig på cykeln och frysa ihjäl var morgon när man ska iväg till jobbet.

Nä, nu ska jag vidare hem till min lilla lägenhet!

Kommentarer
Postat av: babylon

jag skulle faktiskt vilja ha en vibrator!
dildo är nog lite att ta i för mig, med en vibrator skulle sitta fint ;) men har inte pengar till det riktigt. haha kan önska mig det i julklapp. HAHA AV MORMOR! hahahahhahaha eller inte, :D

2007-11-10 @ 01:13:09
URL: http://kalaspuffad.blogg.se
Postat av: Emelie

Din lilla porris ;)
Puss love

2007-11-12 @ 13:47:09
URL: http://pincetten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0