Faller för grupptrycket

Så nu har även jag skaffat mig en blogg! Jag kommer ju säkert inte kunna uppdatera den så ofta eftersom jag inte har en data, utan det får vara när jag hälsar på hos mamma och pappa som jag kan uppdatera den. Eller när jag är hos Oskar, eller någon annan som är snäll och vill låna ut sin data i några timmar=P

Ja, jag har sovit hos mamma och pappa inatt. Sov inne på mitt flickrum som numera är Sofies rum! Tänk så många minnen man har från det rummet.

Ja, nu sitter jag här framför datorn i bara nattlinne och gör inget vettigt.. Ska snart ut med hundarna men först får jag väl gå och duscha.. känns som om det behövs.

Var på kurs med Ida igår. Det var bar två stycken som dök upp så det blev nästan privatlektion eller vad man ska säga. Mycket trevligt var det och man lär sig hela tiden nya saker. Emelie är en super duper bra instruktör.

Idag ska jag köra till Höllviken och hämta Oskar. Har aldrig kört dit så det kan ju bli kul och se om jag hittar dit.

Nä, nu ska jag göra det jag skulle göra för länge sedan. Gå och duscha




Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww tack så mycket för komplimangen. Känns skönt att höra att du tycker att du lär dig och Ida något!

2007-11-02 @ 19:10:27
URL: http://pincetten.blogg.se
Postat av: me love youuuu

du är det fiiinasteee jag veet

2007-11-06 @ 15:35:23
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0