Höllvikenkväll

Jag har ju köpt mig en bil. En pärla=) Så i går kväll bestämde jag och Oskar att vi skulle köra till Höllviken. Och nu sitter jag alltså här ensam och övergiven hos min älskling! Han gick till gymet.. men lovade innan han gick att han skulle gottgöra mig=) Undra vad det kan vara;)

Var på ljusparty igår hos Malin! Mycket mysigt..

Sen har jag länge gått och tänkt på hur otroligt mycke min familj betyder för mig! Pappas kramar är sällsynta men när man väl får en sådan så vill man bara krypa upp i den stora famnen och stanna där för evigt. Emil, min käre lille Blemis, goare kille får man leta efter! Sofie, underbar liten tjej. Tycker om att skämma bort min lilla söta syster!
Sen kommer då mamma, den person som jag ser upp till och avgudar! Finns ingen som hon! När jag själv blir mamma vill jag bli precis som henne. Hon ställer upp för mig i alla situationer! Skrev ett brev till henne nu när hon fyllde år, jag grät under hela tiden jag skrev det. Det fick mig att verkligen tänka efter hur mycket den här personen betyder för mig! Hon är min ängel och min beskyddare! När hon sen skickade ett sms där det stod att jag var hennes stolthet och att hon skulle göra vad som helst för mig kom det fler tårar. Min mamma är bäst!

Min dildo har fortfarande inte kommit;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0