Ringrostighet och kickar=)

I helgen var jag med Oskar. Den människa som jag älskar så otroligt mycke! Det är konstigt vad kärlek kan göra med en. Det är precis som jag sa till honom: "Du är som en drog, beroende framkallande. När jag är ifrån dig mår jag skit och när jag är med dig befinner jag mig högt uppe bland molnen." Det är konstigt att jag fortfarande efter mer än 2 år kan titta på dig och få en sådan där "kick" precis som om jag var nykär! Precis en sådan där "kick" fick jag i måndags när vi satt i soffan hemma hos dig och åt frukost. Du halvlåg över mig och jag pillade i ditt hår. Fan vad vacker du är älskling! Ditt leende får mitt hjärta att slå dubbla slag. Känslorna för dig går inte att beskriva för som jag sagt innan, så fina ord finns inte. Allt det fina vi har skulle jag aldrig vilja byta bort. Alla stunderna då jag gråtit i din famn och du torkat bort alla tårarna och pussat mig på pannan. Alla stunderna då vi skrattat så vi knappt får luft. Alla stunderna då vi bara ligger och håller om varandra. Alla kramar, alla kyssar. Aldrig någonsin släpper jag taget om dig!
Pratade med Johanna på msn för någon dag sen. Oskar hade lämnat mig helt ensam hemma hos sig för att han skulle träna. Hon hade problem med hur man raggar eller vad man nu ska säga. Hon frågade mig och jag visste så klart inte alls. Du är ju ringrostig sa hon. Johanna, jag tog inte illa upp utan jag bara skratta. Det stämmer ju, jag är ringrostig och som jag sa: "Jag är gärna ringrostig bara jag får vara med Oskar."

Kärlek är det finaste som kan drabba en människa. Släng inte bort den utan vårda den med omtanke. Säg så ofta du kan att du älskar den du har kär. Det kvittar om det är din pojkvän/flickvän, bästa vän eller någon i din familj. Säg att du älskar henne/honom för att det är det finaste än människa kan höra. Som igår när min bästa vän Ellinor skickade ett sms och sa att hon älskade mig, vilken underbar känsla jag fick då. Det är skönt att veta att det finns människor i ens omgivning som bryr sig och tänker på en. Det finns människor i ditt liv som skulle ge sitt liv för dig. Kom ihåg det.


             

Kommentarer
Postat av: johannaaa

JAG ÄLSKAR DIG

2007-11-21 @ 21:40:51
URL: http://kalaspuffad.blogg.se
Postat av: Din Oskar :)

Tur att du vill vara ringrostig med mig ju :P Jag saknar dig min vackra prinsessa!

2007-11-22 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0