Bort!!!

Jag ska bort! Bort ifrån jävla Hörby! Fick insperation av Anna igår när vi jobba! Jag ska flytta! Så fort Oskar är färdig med sin utbildning och jag har fått fast jobb så flyttar vi! Till Malmö tycker jag! Är så jävla trött på fesna Hörby där alla knullar med alla och senaste nytt är vem som blivit gravid eller dött! Är så trött på Hörby! Visst här kan vara lugnt och skönt, men man utvecklas inte här! Här är man alltid samma person som man var i högstadiet! Galet! Så jag ska bort! Bort ifrån fucking jävla kuk Hörby! Hahha ni kände säkert igen de där sista=P

Annars är livet rätt tragiskt, men nu ska det bli ändring.. nu vet jag vad jag vill och nu kan jag se fram emot det!

Var hos farmor igår efter att jag jobbat. Kom inte hem förän vid tolv tiden inatt. Kände att jag behövde ge farmor en kram=) Lägenheten blir hur bra som helst för dem båda!

Oskar och jag har för övrigt varit tillsammans i 3 år nu.. galet vad tiden går..

Adjö

Kommentarer
Postat av: johanna älskar desiree

tre år sen jag slutade hos er! =(

2008-04-03 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0