Dagen innan fredag

Idag har jag jobbat. Det gick bra trotts att jag inte sov så mycket inatt men kollegorna gör att man orkar. De är så roliga och skämtar mycke med en. Imorgon ska jag jobba på samma ställe igen, vilket känns bra även om jag måste jobba till 4 en fredag, ingen favorit tid precis. Längtar tills jag börjar på mitt nya jobb! Gud, jag har fått en fast tjänst! Pratade med chefen idag om att jag skulle jobba den helgen då jag ska se Kiss, hon sa att det var klart att jag skulle byta, "En sådan sak får man inte missa". Kändes bra. Jag tycker om min chef som jag får ni. Har haft med henne att göra innan och jag trivs med henne, lätt att snacka med och hon lyssnar verkligen.

Imorgon kommer Oskar vilket ska bli mysigt. Fast jag ska nog iväg på tjejmiddag på kvällen. Det är Ellinor, Marina och Annelie från min klass som jag ska träffa. Härligt, Ellinor har jag träffat mycket sedan jag sluta men Marina och Annelie har jag inte sett en ända gång vilket är trist. Det blir säkert trevligt.

På lördag ska vi och fira Axel (Oskars bror). Det kan också bli trevligt.

Söndag Ska vi på Sofies prämier. Det ska bli kul och se hur det går denna gången för dem. Förra showen var bra så jag hoppas de lyckas denna gången också! De gör de säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0