Festigt värre

Igår var det fest här. Jätte kuligt! Massa roliga och tokiga människor. Är lite torr i munnen nu bara plus att jag har en blåsa på läppen. Råkade bränna mig på något vis på den igår. Ibland förstår jag inte hur jag lyckas men den här gången var det nog all ölens fel. haha..

Jag har föresten hittat en het göteborgare till min älskade Ellinor. Snackade med henne igår och kände mig genast bättre. Var lite orolig precis innan för att jag hade fått en tid till en läkare och psykolog. Jag vet inte varför men jag fick lite panik av det. Jag har gått här och väntat på att få hjälp och nu när jag äntligen fått en tid så blir jag liksom lite rädd. Vet inte varför.. Hoppas detta blir bra nu iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0