Fredag

Idag händer väl inte så mycket. Ska jobba ikväll och jag tror det kommer gå bra, hoppas iaf det. Jag är mer orolig för imorgon hur jag ska palla det. Slutar 22 ikväll och sen imorgon börjar jag 7 igen och håller på till 4 på eftermiddagen. Det kommer bli en hård dag för lilla mig.

Annars så händer inget idag, jo Oskar kommer hem men honom hinner jag bara säga god natt till ikväll när jag kommer hem typ. Lite trist men vad gör man? Måste ju sova.

Sov gott inatt. Läste ut Harry Potter boken så klockan halv 2 inatt var jag färdig med den. Spännade bok! Sorligt också för den delen. Jaja, när jag sen tog min sömntablett somnade jag gott och har sovit ända till nu och jag känner mig ganska utvilad.

Innan jag börjar jobba ikväll ska jag hem om till lägenheten och lämna mina grejor och Idisen. Kanske hinner jag börja läsa på den sista delen av Harry Potter. Spännande! De böckerna verkligen trollbinder en. Magiska ting är ju något som jag är intresserad av. Det finns både magi, humor, kärlek, sorg och spänning i dessa böcker. Perfekt!

Nä, nu ska jag gå och duscha. Bjuder på en härlig låt med Kiss! Man kan inte låta bli att bli glad när man hör denna låten. Den är för övrigt min melodi på väckarklockan. Kan man vakna bättre? Tror inte det,  för vad kan vara bättre än att vakna till Paul Stanleys "ylande"? haha..

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0