Lite annat

Sen var det lite annat också... Bortsätt från det här med att jag kommit på att jag ska bort från Hörby, vilket gör mig lycklig, så tycker jag allt är skit just nu. Ledsen hela dagarna, tvångstankar hit och tvångstankar dit. Mat är äckligt och jag hatar min kropp! Allt ska bort. Jag ska bort ifrån Hörby och min kropp ska bort! Ska snart ut och gå med Ida.. det blir väl en sådan där hysterisk runda. Jag går så fort att jag nästan springer och det känns som om jag ska kräka! Men vad tusan gör det¨? Då får jag ju upp gårdagens ballerinakex! Sjukt jag vet.. men det är så mina tankar går.. Allt kretsar runt min kropp och mat.. Psykologen kan ta sin någonstannas.. Pillerna funkar inte.. Tankar på att skada mig själv finns ständigt i huvudet.. förutom när jag har sex med älskade Oskar! Tragiskt va? Men sånt är livet.. och det får jag väl "leva" med.. tycks inte kunna få någon hjälp!

Något positivt är att jag ska klippa mig imorgon..längtar! Men sen ska jag till psyktanten och bli totalt förstörd.. Men som tur är ska jag sen på kurs med Idisen vilket säkert kommer göra mig glad igen.. för stunden iaf..

Underbart inlägg...

Kommentarer
Postat av: J + D = sant

jag mår dåligt över att jag inte kan göra nånting för dig..
desiree jag sitter här o gråter, vad gör du med dig själv?! jag vet att du inte kan hjälpa det men älskling..
='(

2008-04-03 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0