Lördag i Skövde!

Här i Skövde är det strålande solsken och jag trivs som fisken i vattnet här på vackra Hasslum! Haha, ett gammalt militärsjukhus är det haha! Rummet får man inte väsnas i för mycket men jag gör det ändå! Haha.. Här är det alkofritt men det märks inte!! Haha.. mysigt värre är här!

Fast i dag är här väldigt lugnt för att alla crazy people har åkt hem till sina hemstäder. Men jag och Oskar klarar oss ändå. Vi har varit nere i Skövde city och shoppat. Handlat ett par fina sandaler som jag nu har skoskav av. Men vill man vara fin får man lida pin. Har även köpt vackra armband och en ring som jag älskar!

Jag är ett redigt kap har jag fått reda på förresten! Det fick Oskar höra av en av hans kompisar här uppe. Trevlig människa den där=)

Imorgon åker jag hem och det är med sorg i hjärtat jag säger farväl till Hasslum! Hahaha...

image28
Me and Oskar i Skövde park!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0