Onsdag

Precis vaknat.. håret står åt alla håll och kanter och det ända jag gör är att gäspar. Idag är jag ledig, skönt. Sen ska jag jobba torsdag, fredag, lördag och söndag. Men jag försöker tänka positivt. Snart börjar jag på mitt nya jobb och jag är så glad för det. Äntligen får jag ett schema jag kan gå efter. Äntligen får jag lite struktur på mitt liv. Inte nya människor hela tiden utan nu kanske jag kan får en viss trygghet på det nya stället. Jag vet redan några jag ska jobba med och de tre tycker jag så mycket om.

Idag ska mamma och jag och handla vilket jag nog skrev igår.. Jag känner mig helt tom just nu över det. Men jag har iaf inte ångest över det..

Nä, nu ska jag gå och titta på tv och hoppas på att jag somnar om igen.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0