Onsdag

Jaha då var det redan onsdag... jobbat idag och det gick bra trotts att jag inte sov inatt men men.. ska jobba på torsdag och fredag sen har jag bestämt mig för att inte jobba ända fram till jag börjar på mitt nya jobb. Har fått schemat nu och det ser bra ut förutom attt jag ska jobba den helgen jag ska se Kiss! Katastrof! Måste ändra på det!

Helgen var mysig tillsammans med Oskar trotts att jag jobbade hela tiden. Alltid skönt att komma hem från jobbet och få en kyss så fort man kommer innanför dörren<3

I måndags åkte jag in till K-stad för att träffa Emelie. Vi gick och shoppa.. eller rättare sagt hon shoppade. Jag hade åkt in innan för att jag skulle kolla på kläder själv eftersom jag inte kan slappna av när någon är med mig när jag kollar på kläder och sen vill jag inte att de ska se hur ledsen jag blir när jag provar kläder. Kläderna kan igentligen sitta bra ibland men jag kan stå där inne i "båset" och verkligen hata mitt utseende. Brukar sluta med att jag skiter i att handla något. Köpte iaf en klänning då som jag faktist kände mig ganska fin i. Framsteg..
Iaf när jag och Emelie gick där inne i stan så träffade vi på Ellinor som också gick i vår klass och den jag umgicks med mest. Sören vad glad jag blev! Efter ett tag skulle Emelie hem och jag och Ellinor bestämde oss för att åka hem till henne i Åhus och snacka och käka popcorn! Mysigt mysigt! Kom inte hem förän efter 9 på kvällen. Härlig dag! Träffade även Johanna som gick i min klass på högstadiet på bussen hem vilket var trevligt!

Igår låg jag mest och vila för att jag kände mig hängig men på kvällen kom älskade Ellinor hem till mig och vi gick och åt på Offside. Hon fick genast mig på bättre humör. Vi var även ute och gick en lång härlig runda med massa prat om allt i våra liv! Det bästa med Ellinor är att jag vet att hon aldrig skulle svika mig genom att berätta något av vad jag säger till henne och hon finns alltid där och lyssnar. Hon respekterar mig alltid, tvingar sig aldrig på och ställer aldrig några dumma frågor. Älskar henne...

Funderar på att åka upp till skövde lite nästa vecka... får se hur jag gör.. hade varit kul att se hur Oskar har det där uppe.

Kom på att jag även köpte ett jätte fint halsband i måndags på "Böcker och ting" min absoluta favoritaffär! Me love<3

Vissa människor har ingen respekt och fattar absolut inte någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0