Tillbaka i Skåne

och jag vill bara tillbaka.. Känner mig instängd igen! Kände mig fri där uppe. Ingen utom så klart Oskar visste vem jag var. Jag har alltid känt att jag måste vara någon jag inte är men där uppe kände jag att det inte behövdes. De tyckte om mig iaf.

Ska snart ut i det fina vädret och försöka njuta. Sen ska jag hem till lägenheten och duscha min Ida. Hon är väldigt smuttsig så det behövs!

Imorgon ska jag och mormor in till K-stad och shoppa. Det ska bli kul. Har alltid så kul med min mormor. Hon är ball!

Nä, nu ska jag fortsätta kampen mot en ljusare tillvaro i mitt liv! För det är något jag aldrig kommer göra, sluta kämpa! Någonstanns inom mig finns den der lilla flickan och hon vill bara komma ut och leka. Och en dag  kommer hon få det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0