Tisdag

Vissa tycks tro att bara för att de är bitra för att de inte gjort så mycket med sitt liv så tycker de att de har rätt att göra så andra mår dåligt. Idag gick jag till en sådan tant. Var till och med tvungen att gå ut och andas lite innan jag in till henne igen. Jaja, det är väl synd om henne men ibland blir man så arg när man verkligen försöker allt vad man kan och nästan vänder ut och in på sig själv så blir det ändå inte rätt.

Men just nu är jag bara så glad över det här jobbet. Något helt nytt och frächt. Jag får vara med och starta upp ett nytt boende och det känns härligt. Då slipper man att höra "så har vi alltid gjort på det här stället" hahaha...

Idag ska jag iväg och träna vollyboll.. Ska bli kul men jag är nervös. Vet inte varför. Har inte tränat på länge eftersom jag varit så "rädd" (vilket jag är fortfarande) men jag ska försöka ikväll. Går det inte så får jag ju köra där ifrån. Men jag ska! JAG SKA!

Jag och mormor har i eftermiddags fixat i min trädgård och besiktigat min bil. Gick mycket bra med båda sakerna vilket känns skönt, särskilt att det gick bra med bilen. Vi två har även varit ute och gått i Karnas Backe och det var också härligt.

Nä, nu tror jag att jag ska äta lite.. om jag kan... Nä, jag tror jag skiter i det.. det är onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0