Underbart..

Underbart väder det är idag. Igår också. Var i malmö igår och spelade bowling och åt tillsammans med Oskars mamma, syster och bror och även hans ena kusin. Vi firade Axel (Oskars bror). Mycket trevligt. Helgen har varit bra, lite trött och så men det har ändå varit bra.

I fredags skulle jag igentligen på tjejmiddag men det blev inget för lilla mig. Jag var grätfärdig när jag jobbat färdigt. Sov bara tre timmar natten innan och jag var helt slut. Somnade direkt efter att jag kommit hem. Oskar tyckte nog jag var tråkig men han förstod ändå.

Idag är det dax för min lillasysters premiär. Hoppas det går bra för henne.

Och i veckan åker jag till Skövde för att se hur där ser ut och träffa Oskars kompisar där uppe. Härligt.


Bjuder på en riktig härlig låt. Sådan med sommarkänslor i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0