city gross och sårande kommentarer

Blev så glad när Emelie ringde och undrade om jag ville följa med henne och handla på city gross.. Låg bara och deppa på soffan och hennes lilla samtal fick mig att känna mig bättre.. Följde med dit och hela tiden kändes det sådär mysigt. Emelie är som en storasyster för mig. Jag skulle kunna strypa hene ibland men älskar henne så otroligt mycke!

Nu känner jag mig tyvärr sådär deppig igen.. sårad och ledsen.. önskar att allt kunde bli bra men det blir det ju aldrig.. jag blev så fruktansvärt ledsen igår.. du kommer aldrig att förlåta mig trotts att jag inte kunde hjälpa det.. trotts att jag var drogad kommer du aldrig förlåta mig.. men jag har ju heller aldrig förlåtit dig.. fast du var ju iaf i alla dina sinnes fula bruk när du gjorde det där och jag kom till och med på dig 2 gånger.. jag var helt borta.. hade knappt någon sprit i kroppen utan en drog som någon idiot lagt i min dricka.. önskar allt kunde bli som förr... då jag litade på dig och du litade på mig.. kanske det kan bli så igen.. om jag bara vågar.. om jag bara vågar släppa taget.. om jag bara slutade vara så misstänksam.. om jag bara kunde sluta vara svartsjuk... om jag bara kunde sluta vara rädd för att förlora dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0