Duschbravader

Nu har jag vatt och duschat och det är otroligt vad det kan hända mycke på 5 minuter.. Så här började det. Jag går ut i koridoren iklädd ett söndrigt men härligt nattlinne, en handduk i famnen och ett par nya trosor i handen när jag plötsligt hör hur någon kommer upp för trappan. PANIK! Jag startar springa som en idiot genom koridoren medans jag försöker läsa på varända dörr för att hitta den dörr där det står "Dusch" på, vilket är mycket svårt när man verkens har linser eller glasögon. Samtidigt hör jag hur stegen upp för trappan börjar n'rma sig och jag får syn på dörren! Öppnar dörren och halkar in och landar på rumpan. Aj som fan! Men eftersom det hela är mycket lustigt så börjar jag skratta istället för att svära över hur ont det gör på rumpan! Jag sitter där på golvet och samlar mig innan jag går in i duschen. Väl inne i duschen börjar jag tänka sådana tankar man inte ska tänka på inne i "allmänna duschar"! Tänk om någon idiot med inget fritidsintresse har satt upp en kamera här! Panik igen! Duschar snabbt och torkar av mig så fort som möjligt, på med trosorna och ut i korridoren. Halvvägs kommer jag på att mina gamla trosor ligger kvar och jag springer tillbaka.. och nu sitter jag här i sängen på Oskars rum och pustar ut... Inga hälsosamma 5 minuter där inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0