Ett nytt inlägg..

Jag har ju fått min orbitrek och jag verkligen älskar den! Tränade ny i morse och kände hur hela kroppen jobbade. Gav verkligen gärnet i 20 minuter. Lyssnade på Bryan Adams på hög volym och sjöng med trots att jag knappt hade luft till det men det kändes så jävla skönt! Känna hur svetten bara rinner av en och hur kroppen arbetar. Har inte känt en sådan lycka av att träna sedan jag sprang orientering och spela basket. Det var lycka!

Nu till något som gör mig så jäkla besviken! VAR FAN ÄR NI?! BRYR NI ER ETT ÄNDASTE DUGG OM MIG? JAG HAR GÅTT IGENOM EN DJÄVULSK VECKA OCH INGEN HAR VERKLIGEN BRYTT SIG! INGEN HAR RINGT OCH FRÅGAT: "DU HUR ÄR DET IGENTLIGEN? SKA VI HITTA PÅ NÅGOT?" NÄ DOM FLESTA SITTER VÄL OCH NJUTER AV ATT JAG OCH OSKAR INTE HAR DET SÅ JÄKLA PERFEKT HELA TIDEN! EN KOMPIS TILL MIG SKICKADE IGÅR ETT SMS: "Hej! Har du och oscar gjort slut?" OSCAR? VEM FAN ÄR OSCAR! VI HAR VARIT TILLSAMMANS I ÖVER 3 ÅR OCH NI VET INTE ENS HUR DEN MÄNNISKAN JAG ÄLSKAR MEST STAVAR SITT FUCKING JÄVLA NAMN! Ingen har ens verkligen lyssnat på mig, låtit mig gråta på deras axel! Ja jag är så jäkla arg men ännu mer ledsen för det visar ju bara på att ingen verkligen bryr sig om mig.. nä, det känns faktist så... och det känns för jävligt.. nä, jag duger bara till när någon annan behöver tröst och naturligtvis finns jag där för det är så det ska vara... synd bara att ingen just nu ställer upp 100 % nu när jag verkligen behöver det...


Nu till något annat. Johanna min lilla MilnerJohanna åker till Oslo på söndag och ska vara där i en hel evighet! Och gud vad jag kommer sakna henne! Imorgon är det fest för henne och jag ska dit och ge henne en sista omgång av MilnerDésirée! haha...

en annan sak som händer imorgon kan ni ta och skita i, för ni bryr er ju ändå inte, men den saken gör mig väldigt varm inombords! men jag vet att jag ska slänga mig i dina armar<3


Kommentarer
Postat av: cornelia

Fyfan vad jag känner igen mig i dedär att folk aldrig frågar hur man mår.. sen går man själv där och tröstar och tar hand om alla andra!!



Så bara för det ställer jag frågan: Hur mår du?!!! Jag bryr mig i alla fall massor om dig :)



Kram!

2008-08-08 @ 17:16:49
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0