Ett tag sedan

Ja, det var ett tag sedan jag skrev. Har inte haft tillgång till internet och faktist inte orkat bry mig.. Jag mår sådär.. har panik varje dag över maten, jag känner mig så tjock och äklig hela tiden. Jag äter och verkligen försöker men ibland går det inte.. Just nu sitter jag faktist och "brottar" med mig själv..  Jag har igentligen inte orkat göra så mycke den senaste tiden. Har mest bara varit och bara brytt mig om hundarna. Har ju börjat kurs med Teiwaz nu och det är jätte kul. Han är så underbar den lille skiten. Men en sak som får mitt hjärta att slitas isönder är när jag lämnar Ida ensam hemma. Hennes ledsna ögon som stirrar på mig får mig att vilja gråta. Hon är ju verkligen min lilla ängel! Min första hund och den jag upplevt mest med. Hon kan mig utan och innan och hon är verkligen min! Teiwaz är glad för alla men Ida hon håller sig till mig. Det är jag som gäller för henne!

Igår var Ellinor hos mig och gjorde kvällen härlig! Vi bara snacka och hade det mysigt. Ingen är som hon. Vi satt och planera lite över min 20-årsfest bla.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer.. lite bilder blir det iaf..




En trött Ida bland kuddarna i soffan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0