Fuck!

Jag orkar inte.. känner mig så kass..hade det inte varit för att mina syskon är i närheten hade jag storbölat! Varför fixar jag inte det? Jag måste verkligen klara av det.. finns ingen annan utväg. Hatar mig själv! Har tagit ner spegeln i ahllen nu eftersom jag målar om och det hatar jag! Jag måsgte se mig själv så att jag verkligen kan se hur ful jag är! Från sidan ser det bra ut. Då ser jag smal ut men framifrån är jag så äckligt bred! Låren är gigantiska, magen är bara plöffsig! Och min rumpa ska vi bara inte snacka om! Fick mina arbetskläder igår och uppe ikring satt allt så löst pga mina obefintliga bröst och nertill såg det för jävligt ut. Höfterna och rumpan tog emot! Alla i personalen tyckte jag var jätte söt men dom ljuger! Ljuger ljuger ljuger! Alla ljuger eller så har dom fel på ögonen! Jag är ful äcklig och hemsk!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är varken ful eller hemsk. De senaste gångerna vi setts så ser det ut som du gått ner i vikt.



Va rädd om dig!

2008-08-31 @ 09:53:07
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0