hjärteont

Jag har varit slö med det här att uppdatera nu ett par dagar.. men jag har inte haft ork och ärligt talat har jag inte riktigt det nu heller...


Måste intala mig själv att det är bäst så här... att det kommer bli bra.. men varför värker det så i mig? Det måste bli så här ett tag.. jag vill inget annat än att vara med honom och därför måste det vara på detta sättet ett tag så vi inte helt tar slut på varandras krafter.. men jag älskar honom och tårarna bränner bakom ögonen.. har jobbat idag och kämpat för att ha något att göra hela tiden bara för att få något annat i tankarna.. men när jag hade gjort allt och lite till satt jag där och tankarna kom tillbaka.. men som sagt det måste vara såhär ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0