Inget att vara stolt över

Nu har Oskar åkt till Skövde och faktist så känns det okej. Visst det känns tråkigt men det funkar. Jag blev så glad för att han hjälpte mig att ställa iordning innan han åkte. Ofta brukar det bli så att jag får plocka undan allt som har kommit fram under helgen. När jag är själv så ställer jag undan allt som jag använt med det samma men när Oskar är hemma så blir det inte så. Han vill inte att jag ska stå och diska när han är hemma samtidigt så vill han inte själv diska. Men idag när jag kom hem från kliniken så stod han där i köket och diskade undan allt och vilken lättnad det var för mig. Jag blev så tacksam! Vägen till en kvinnas hjärta är att hjälpa henne med allt "hushåll" utan att hon ska behöva säga något om det! haha..

Annars är det väl sådär. Tappar kontrollen gämnt vilket gör mig så ångestfylld att jag skulle kunna hoppa framför ett tåg. Tankarna finns där ständigt. Jag vill ha tillbaka kontrollen! Nu är det ny vecka och jag får börja om på nytt..

Sen så har jag kommit fram till att sprit och Désirée inte hör ihopa just nu! I fredags tappade jag helt kontrollen och spydde ner hela lägenheten och Oskar. Mamma fick komma och duscha mig och ta på mig nya kläder. Jag kommer inte ihåg något alls. Har blåmärken och skrapsår över hela kroppen vilket jag säkert fått när jag ramlade ur bilen och av sängen. Fy fan säger jag bara... Nä, Désirée för helt enkelt hålla sig borta från spriten ett ta. Iaf tills jag fyller 20 och det är om mindre än 2 veckor! Fast jag ska inte dricka så mycket eller så låter jag helt enkelt bli det... Jag får se, för hur det än är så släpper jag allt för några timmar när jag är full...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0