Kursstart

Ja, då har jag kommit hem från min och Teiwaz första kurs  tillsammans. Idag fick inte Teiwaz följa med utan det var enbart matte/husse som skulle vara med på denna start. Vi gick igenom lite vad vi skulle göra under kursen och sättet vi ska arbeta på. Lite frågor och svar och sådant intressant. Nu vill jag bara sätta igång och lära både mig själv och Teiwaz nya saker. Det är så spännande att testa något helt nytt men det kommer kanske bli lite svårt att lämna det "gamla" inlärningssättet. Med Ida gjorde jag på ett helt annat sätt när hon skulle lära sig och med henne visste jag inte riktigt vad jag ville göra utan testade lite olika saker. Med Teiwaz har jag liksom ett större mål eller vad man ska säga. Inte så att jag inte hade/har mål med Ida men nu vet jag mer vad jag vill satsa på. Jaja, som sagt längtar redan till på tisdag nästa vecka då vi kör igång på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0