Midnight Hour



Annan mycket vacker låt.. tårarna kan man knappt hålla borta.. iaf inte när jag hör den... den väcker så mycket känslor inom mig.. tänker på Ellinor när jag hör denna låten.. ser hennes ledsna ansikte.. varje gång jag inte velat leva längre dyker hennes ansikte upp först av alla.. vad skulle jag göra utan henne? Hon har alltid funnits där när ingen annan har varit där.. när alla andra lämnat mig och gjort mig illa... När alla andra svikit och fått mig att vilja hoppa bort från denna världen och in i en trygg värme på en annan plats, långt här ifrån.. en plats som inte finns på kartan.. en plats som omringar en med kärlek starkare än någon annan kärlek.. Sådan kärlek som en mor känner för sitt barn..  Var gång jag velat köpa en biljett till detta varma underbara ställe så har hon hindrat mig.. inte genom att säga något utan genom att alltid finnas där, kanske inte kroppsligt med andligt..förstår ni? Nä, det gör ni nog inte... huvudsaken är att jag förstår.. och jag hoppas att du förstår Ellinor.. min älskade Ellinor...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag älskar igår, idag, imorgon och föralltid...<3<3<3

2008-08-14 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0