Mörka hörn och kramp i magen

Inatt hände det en liten galen sak. Jag gick nog i sömnen för rätt var det var stod jag i ett hörn på Oskars rum och visste inte vart jag var, bara att jag behövde gå på toaletten. Det var helt mörkt och jag såg inget alls. Slog i massa saker som låg på golvet och till slut hör jag Oskars röst: "Vad gör du?" Lite ynklig som jag känner mig viskar jag: "Eh, var är toaletten?" Oskar föreslog att jag skulle tända lampan på knappen som var precis brevid mig och jag följde väggen med mina händer och hittade till slut strömbrytaren. Gissa om jag blev glad när jag äntligen kunde se igen! Haha...

Nu sitter jag här på Oskars rum och ska snart gå och duscha.. Sitter fortfarande i nattlinnet.. Vill hem och träna på min orbitrek..

Igår fick jag kramp i magen igen.. Hatar när jag får det.. det värsta är att om jag ätit precis innan jag får krampen så spyr jag upp allt.. Jag får panik när jag inte kan kontollera det här med kräkningar.. sin sak att framhäva en kräkning vilket jag gjort många gånger men när jag mot min egen vilja kräks får jag panik och jag håller på att börja gråta.. jag måst berätta för dom på kliniken om det här med krampen i magen men gör aldrig det... vet inte varför men det känns som om jag förstört min kropp helt och hållet..

Måste hem och träna så jag kan bli av med allt äckligt... drömde inatt att jag sprang omkring runt runt runt i en cirkel och upp var trappor och ner för trappor bara för att bli av med allt...  känns som om jag bara består av motbjudande äckligt fett..

Snart fyller jag 20 och har inte ens börjat planera min fest.. galet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0