Självisk?

Är jag självisk? Tänker tankar som jag igentligen inte borde göra... jag borde inte alls tänka i dom banerna.. men om jag så gärna vill detta? Om det är min högsta önskan? Jag håller på att bli galen.. jag tänker på detta ungefär 22 timmar om dygnet.. de andra två timmarna tänker jag på värdsliga ting som tex att jag måste måla om min lägenhet, eller att jag måste kissa eller något annat icke intressant.. Är jag mogen? Jag vet inte faktist... Alla på jobbet säger att jag verkar mycke äldre än vad jag igentligen är.. medans om jag tex är med Ellinor eller mina syskon kan jag flamsa omkring som en 12 årig busig liten flicka... Ah, varför kan inget vara lätt? Är jag självisk om jag vill detta fast jag kanske förstör för andra? Inom mig känns det så rätt men som sagt jag kanske förstör för andra..

Nu ska jag ringa Oskar för jag saknar honom verkligen.. Jag vill inte sitta här ensam i hans säng här på Hasslum, i mitt favoritnattlinne, och helt enkelt känna mig på myshumör.. Jag vill ha hans armar runt mig och känns hans doft, känna hans läppar mot mina och höra hans skratt... Jag är verkligen kär i denna vackra människa... Jag vill verkligen ha honom för alltid.. låt mig få ha honom.. ta honom inte ifrån mig..förstör inte mina drömmar.. snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0