Torsdagen den 7 augusti

Idag har jag jobbat hela dagen..jobbade över också för dom hade ont om folk inne på en annan avdelning så jag fick gå in där. Men trist var det.. Min egen avdelning är så himla kul och där händer det grejor men denna jag var inne på var så trist..har jobbat där innan när jag var vikarie och då hände där mer.. alla är rätt sjuka dä'r inne så det är ju inte så konstigt.. men det är ändå alldeles för lugnt... tycker om att ha något att göra..

Nu ska jag iväg till min kära vän Emelie i Degeberga. Har inte träffat henne på jätte länge..

Imorgon är jag ledig och kanske ska jag och mamma gå på bio då. Mysigt..



Jag sov med din tröja inatt. Doften av dig är det ända jag har kvar nu.. det måste bli bra.. det bara måste bli det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0