Utkast: Igår var ...

Igår var jag och Sofie på Offside med mormor och farmor och åt. Mysigt. Hade igentligen tänkt sticka ner till valvet senare på kvällen men ville inte lämna Sofie ensam i lägenheten. Visst hon sa att det var okej men när jag börjat göra mig iordning och stod och tittade mig i spegeln ångrade jag mig. Visst hade det varit kul att sticka dit och festa lite och träffa vänner men syster yster och vovvisarna ska inte behöva vara ensamma för att jag vill supa mig full och glömma alla beskymmer.. plus att jag sagt till mig själv att jag ska börja ta det lugnt med spriten..

En annan anledning till att jag inte stack dit heller var att jag inte kunde hitta något jag ville ha på mig. Allt jag tog på mig satt helt fel. Antingen såg jag ut som en slampa eller som en kossa i kläder. Sen så kände jag på mig att om jag hade gått dit där hade bara något äckligt kryp börjat stöta på mig precis som om det hade stått "Kom och knulla mig" i pannan! Tyvärr verkar det som om konstiga typer dras till mig! 

Idag har iaf jag och syster varit på Nova Lund och jag köpte mig ett par jeans och en tröja.

Annars är väl självkänslan väldigt låg nu och jag tycker inte att jag förtjänar något alls.. jag är antingen hysteriskt glad, hysteriskt ledsen eller super duper rasande! Inget där emellan... allt känns fel på mig just nu.. skulle försöka hitta några sexiga underkläder men i provrummet tänkte jag: "Skojar du? Det kvittar vad du än tar på dig..du kommer aldrig vara sexig i något!" Jag ville bara skrika av förtvivlan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0