Annars är det?

Är på firman och städar nu. Här var faktist inte så skitigt idag. Märks att man gör det lite bättre här iaf. Fast nästa helg ska jag ta lördagen och riktigt skrubba rent här när här inte är något folk. Ska bli skönt:)

Ska jobba ikväll och hela helgen och det känns bra. Var på julbord igår med facket. Gottis, men nu vill jag inte ha mer sådant förän julafton! hehe.. tröttnar rätt fort på sådan mat.


När jag är färdig här får jag hem och städa undan där hemma om inte Oskar gjort det. Han lagade mat igår och när jag kom hem såg det ut som kriget i köket. Ajabaja Oskar! Jag blir helt slö i skallen om det är stökigt runt omkring mig. Det påminner mig om när jag har mina "depp-perioder" då jag inte gör något utan bara äter och sover och låter allt bara falla isönder.. men jag har inte haftg det på ett tag så dent känns skönt. Och jag är inte heller "hyper" eller vad man ska säga.. jag håller mig på en normal nivå. Inte manisk och inte depp utan normal.. härligt..

jaja, nu ska här torkas golv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0