En sorts list..

Snodde den här av min kusin Joanna... förlåt:P

ÄRLIGHET;
Ditt äldsta hångel ?
26 tror jag.
Hur många har du varit riktigt kär i ? 2 stycken tror jag..
Vad tycker du om kärlek ? Finns inte så vackra ord som kan beskriva vad jag tycker om kärlek.
När kramade du någon sist och vem ? Ida (vovven) innan jag gick till jobbet.
Saknar du någon speciell person ? Min morfar..
Har du svårt för att bli kär ? Jag tror det.. förälskad är lätt men kär det tror jag inte..
När kysste du någon sist ? Igår kväll
Ångrar du det ? Absolut inte
Är du singel ? Nix, har min vackra prins jue
När fick du senast en komplimang ? Igår
Har du hånglat med någon av samma kön ? Nej


HAR DU NÅGONSIN;
Varit medvetslös: Ja, icke någon rolig upplevelse..
Hånglat med nån riktigt ful: Nä, inte vad jag minns iaf
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll ? Nej
Gjort något riktigt dumt ? Ja, trots att jag är en ängel så har jag gjort det..
Gjort något du verkligen ångrar ? Jadå det har jag säkert.. kommer inte på något just nu..
Varit nykter på nyårsafton ? Ja, men det var ett tag sedan jag var det..
Åkt ambulans ? Nä, men i en läkarbil..
Gjort nåt olagligt ? Ja
Blivit polisanmäld ? Nej
Fått din mamma att gråta ? Ja, och det skäms jag för..
Slagit ner någon ? Jadå och jag ångrar inte det..
Skämts över dina föräldrar ? Pappa har jag nog skämts över några gånger. Annars är jag väldigt stolt över att ha dom som föräldrar..
Skämts över dig själv ? Jadå..
Sagt jag älskar dig och menat det ?Ja, till Oskar..
Tagit droger ? Nej

RANDOM;
Dricker du ? Det händer..
Vilka kläder sover du i ? Jag sover med rumpan bar:P
Vad hatar du verkligen ? Lögner..
Är du ensam nu ? Ja...
Vill du gifta dig ? Ja det vill jag..
Vill du ha barn ? Klart, det är min högsta önskan att få barn.


SENASTE PERSONEN SOM;
Sov i din säng ?
Oskar och hundarna
Såg dig gråta ? Oskar
Fick dig att gråta ? Oskar
Du delade en cigg med ? Älskade Ellinor
Du gick på bio med ? Mamma
Skällde på dig ? Vovvisarna


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU;
Gråtit ?
Nej
Kramat någon ? Ja
Pussat någon ? Ja
Köpt någonting ? Ja
Sjungit ? "Du gamla, du fria.." med en av de boende på mitt jobb... haha
Saknat någon ? Mamma..



Skriver något mer vettigt senare..orkar inte nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0