Ett problem..

Jag har ett stort problem som jag just nu inte kan få ur mina tankar. När jag först började prata med Oskar, vilket var i slutet av 8:an början av 9:an hade han en flickavän. Jag kände mig väldigt hemsk eftersom jag satt och pratade med en kille som hade flickvän och därför slutade jag höra av mig till honom. Ett år senare fick vi kontakt igen, han hade gjort slut med henne bara någon månad efter att jag slutat prata med honom, och ni vet ju hur det gick. Kärlek på hög nivå. Iaf så hörde den här tjejen av sig till mig efter att jag och Oskar varit tillsammans någon månad och berättade att hon fortfarande hade känslor för honom och jag sa att det inte gjorde något. Man kan ju inte rå för vad man känner, jag förstod ju varför hon fortfarande tyckte om honom eftersom jag själv var/är så kär i honom. Allt gick bra tills hon en dag bara vände tvärt och började säga massa saker om mig, hora är något av exemplena. Jag blev ju lack vilket ni säkert förstår..

Det här puckot till människa har fortfarande känslor för Oskar och hon gör allt för att få honom tillbaka fast det gått mer än 4 år sen det tog slut mellan dom. Oskar är snäll mot henne(för snäll tycker jag) och snackar med henne då och då, och ibland så spårar väl deras konversationer ur. Det blir lite väl intimt tycker jag. Och så klart blir jag förbannad! Vem tror hon att hon är? Varför ger hon inte upp? Och varför över huvud taget pratar Oskar med fittan? Nä, jag begriper inte det... Jag var snäll och lät honom vara när dom var tillsammans, är det inte dax för henne att låta bli honom? Eller har hon inget samvete? Jag fick skit dåligt samvete när jag pratade med honom under tiden de var tillsammans, även om det var rätt oskyldigt.. Iaf gör detta mig så jävla illa till mods och jag mår skit över detta.. Det är fan inte kul att se deras konversationer.. Lägg ner för helvete..

nä, jag pallar snart inte mer.. pallar inte vara ledsen och förbannad stup i kvarten.. det gör liksom så ont..

Idag när Oskar kommer hem, eller imorgon eller hur han nu gör, så ska jag gå till botten med detta.. Jag vill bara ha en fucking förklaring! Även om jag har fått ett förlåt så vill jag ändå ha en förklaring.. annars kan jag liksom inte släppa det.. jag går och älter det om och om igen..

Pratade med Johannes igår och det gjorde mig på gott humör efter en jobbig dag. Först en jäkla massa tjaffs med Oskar och sen på allt ihopa får jag ett slag rakt i bröstet av en av vårdtagarna på jobbet så jag höll på att tappa andan.. Så det var skönt att prata av sig med Johannes och skratta lite åt allt liksom.. Glad att jag har han.. rätt kul att höra en killes syn på saken faktist..

jaja, nu ska jag åter till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0