Härligt

Idag har vi ju som sagt fixat internet. Men jag har mest suttit och spelat the sims..

Har även ändrat om här hemma och jag är riktigt nöjd, satt upp alla julpynt också.. Riktigt mysigt..

Oskar och jag skulle göra pizza nu ikväll och jag som är så smart lägger sådant där silvrigt folie under för att jag inte ville att degen skulle fastna. Men så klart fastnade det ändå och vi fick pizza med silvrig botten! Oskar tyckte jag var klantig som inte förstod att det skulle fastna även i pappret. Dumma jag.. Men vi hade tur för det var gott.. när man väl fick av foliet förstås.

Imorgon blir det jobb och sen på kvällen ska vi fira Emelie! Wiho.. Hon fyller 21 år. Minns hennes 20-årsdag som om det var igår.. eller lite av den iaf, hehe.. ;)

Nä, nu ska jag gå och duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0