I’ll need a credit card that’s got no limit

Jaha, julen närmar sig snabbt och det har jag känt mig stressad över men inte nu längre.. vad ska jag stressa för? Julen firas med farmor, faster med familj=) vilket ska bli mysigt. Oskar ska ju också fira med oss vilket känns spännande.. Är glad att jag fick honom att fira med oss. Visst jag skulle kunnat fira med hans familj men jag känner mig så fäst vid våra traditioner att jag fick ont i magen av att inte få fira med mina nära och kära.. Oskar var snäll och offra sig för min skull och jag tror faktist att han ser fram emot det.. hoppas det iaf.. han säger ju att han tycker om min släkt och tycker det är häftigt att vi har en sådan bra sammanhållning.. Träffas ofta och sådär..

Igårkväll blev jag så ledsen på Oskar att jag ringde till Emelie och stortjöt. Fick komma hem till henne där älskade Ellinor även var och jag fick ut allt jag kände inombords och det kändes så skönt att äntligen få lov att "kräka" av sig.. Efter lite tårar och härliga kramar så gick samtalet över till andra saker. Skrattade så vi nästan skrek.. Tittade på vänner och sedan bonde söker fru.. Hade en mycket mysig kväll med bästaste vännen och storasystern jag aldrig fick. Älskar er båda två!

btw så älskar jag Emelies fina lägenhet..hihi..mysig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0