Knullruffs...

...har jag just nu.. fast jag har inte haft sex.. det bara ser så ut..hemskt.. måste klippa mig..

Har varit hos mormor nu och ätit potatis och lax med en extremt god limesås. Drack även glögg innan vi åt och pappa och Emil kikade förbi en sväng..

Oskar bara fiser runder här hemma! Dryge jävel:P haha..

Hundarna är trötta nu efter en lång runda.. Teiwaz börjar bli duktig på att gå i koppel. Han är en mästare på att dra men nu börjar han lugna ner sig.. han är rätt mycke svårare att lära än Ida, men jag ville ju ha lite mer utmaning.. hur som helst älskar jag mina två söta vovvar..

Imorgon är det dax att fira nyår och det görs i Degeberga hos Emelie.. ska bli kul.. men det får nog bli en kväll utan sprit för min del eftersom ingen kan hämta oss.. trist.. visst kan jag festa utan sprit men det hade ändå varit kul med lite sprit i leken hehe...

nä, nu ska jag kyssa Oskar, så jag har inte tid att skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0