Måndagen den 22 december

2 dagar till julafton och som sagt så firas Emelie ikväll..

Just nu är jag på jobbet och för närvarande har jag rast. Ida är med på jobbet idag så pågarna är hemma själva. Har ont i mina armar nu eftersom en av de boende har varit "lite" arg och slagits och hållt fast mina armar så dom domnade av.. inte riktigt roligt precis.. men nu är han glad igen.. tur det.. Annars har jag städat köket här på jobbet eftersom jag hade lite "dötid" i förmiddags... Har för första gången i mitt liv ätit lutfisk idag vilket jag inte kommer göra om får jag hoppas på. Det var ju som att äta gummi! Jag åt bara potatismos och ärtor. Såsen var ingen höjdare den heller.. Näringsrik middag det där..

Nä, nu orkar jag inte skriva mer faktist..

I'll get him hot,
show him what I've got

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0