Onödig fakta men kul att göra..

1. Gjorde du nånting i år som du aldrig gjort förr?
Rätt trist men det ända jag kommer på är att jag fick fast jobb vilket jag inte haft innan..

2. Höll du några av dina nyårslöften?

nej.. det brukar inte funka..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Jag tror inte ens att jag besökt Danmark detta året! Dåligt..

6. Är det något du saknar från 2008 som du vill ha 2009?
mer av det roliga och mindre av det sorgliga..

7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
9 maj.. dagen då teiwaz föddes..

8. Vad var din största framgång 2008?
jobbet.. plus att jag lyckats låta bli att göra mig illa i över två månader.. men tyvärr bröt jag det igår..

9. Största misstaget?

Att jag låtit folk köra med mig..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, lite psykiskt sjuk får man väl säga att jag varit..

11. Bästa köpet?
Teiwaz!!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Godis, cigg och alkolhol! haha.. Sen är det väl alla läkarbesök och alla jäkla mediciner..

13. Gjorde nånting dig riktigt glad?

Mina hundar gör mig alltid glad.. men jag tor jag mest varit ledsen detta året faktist..

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Amy McDonald - this is the life och Third day - Call my name...och kanske Whiskey lullaby med Brad Paisley..

15. Var du gladare i år jämfört med tidigare år?
nä..

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
levt livet och inte beskymrat mig så mycke..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
gråtit..

18. Hur tillbringade du julen?
Var hos farmor och farfar tillsammans med Oskar, min familj och min fasters familj..

19. Blev du kär i år?
Nej..

20. Hur många one-night stands?
inga.. jag är liksom trogen oskar..

21. Favoritprogram på tv?
andra avenyn

22. Bästa boken du läste i år?
Bonniers rock lexikon:P haha

23. Största musikaliska upptäckten?
Third day!

24. Något du önskade dig och fick?
Teiwaz och piercingen i tungan

25. Något du önskade dig men inte fick?
tatueringar.. haha

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag firade med min familj och var väl rätt ångestfylld.. ingen 20-årskris men det var annat som gjorde så jag inte måde bra..

27. Finns det nånting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lycka

28. Hur skulle du beskriva din stil 2008?

Min stil kan bara beskrivas på ett sätt: Désirée

29. Vad fick dig att må bra?
Hundarna! Alla konserter var ju inte heller illa!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha, jag har väl varit sugen på alla gamla rocksnubbar från ozzy till bryan adams haha..

31. Vem saknade du?

jag saknade många..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Lite folk uppe i skövde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0