På väg mot ett nytt jag..

På måndag startar jag! Då får jag mitt gymkort och då ska det bli andra bullar.. Jag måste ta tag i det! Första steget mot en snygg kropp.. Ansiktet har jag nått så när men kroppen är äcklig.. Fan, Oskar kan ju knappt ta på mig utan att jag blir helt hysterisk, så hemskt är det just nu.. Har gått upp så sörens i vikt efter allt klyddande med medicinerna, det måste vara det för jag har ätit och rört mig precis som vanligt.. Men nu är medicinerna i ordning och jag får den hjälp jag behöver..

Var hos psykologen igår. Har missat det nu två gånger på rad men det har bara varit skönt.. Jag tycker ju det är rätt jobbigt, fast igår var det intressant för jag sa precis vad jag tyckte och tänkte.. Och han gillade nog det. Psykologer är speciella men det måste dom väl vara..

Nä, nu måste jag jobba.. får nog jobba över lite.. problem med folk..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0