Partyparty och julhandling på g..

Igår var vi ju hos Emelie och fira henne! Herre gudars vad trevligt vi hade, tyvärr fick vi ju köra hem tidigare eftersom jag skulle upp tidigt och jobba nu idag. Vi pratade om hästar och porr typ. Även en del andra intressanta ämnen kom upp. Vi har även bestämt att på torsdag är det förfest hos mig och Oskar innan det bär av mot K-stad och Biljard. Härligt härligt men kanske också farligt=P Kära Johanna med Maria kommer också vilket gör mig lycklig! Så vi blir några stycken... Så det blir säkert synd om busschafören som ska köra oss in till stan.. Vi kanske blir en mindre om Johannes inte kan stå på sina ben efter min lilla förfest=P Förra gången han festa hos mig så fick vi ju ringa efter hans syster eftersom han inte kom in på valvet för han var för full.. haha.. stackars lille Johannes...

Mysade med Oskar igår när vi kom hem. Underbart.. Älskar att få alla vackra komplimanger han ger mig...

Igår var det även en "stor" dag för mig.. och jag är vaktist stolt och glad över det.. har inte kräkts eller något sådant med vilje på 3 månader.. jag känner mig bra faktist.. visst har jag dåliga dagar men jag klarar mig igenom dom för det mesta..

Direkt efter att jag slutat idag ska jag hämta upp Oskar, Emelie, Ellinor och kanke Julia för vi ska in till Burlövs center och shoppa... myspys.. sen ikväll ska vi fira jul med mormor och min mobrors familj..

Adjö så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0