so fucking tired

usch, vad jag är trött nu.. fast jag sov ändå gott inatt. Inga konstiga drömmar faktist. Jobb idag så det är inget speciellt med denna dagen. Teiwaz och Ida får stanna hemma idag..

Måste föresten göra iordning en "träningscd". Måste ju ha peppande musik på gymmet! Får se om jag kan fixa det idag..

Annars funkar det bra med mig.. har inte varit i eslöv på ett tag och faktist känns det skönt. Den enda jag kan sakna är sjukgymnasten för det är så himla skönt att vara där. Jag får liksom ut mest av det.. Ska dit på tisdag och då hoppas jag att jag kan säga till henne när hon frågar hur jag mår: "Jag mår toppen!" Ska sikta in mig på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0