Sorgligt..

Personen vi skickade iväg igår med ambulans dog nu i morse. Känns jobbigt. Nu har två personer gått bort på vår avdelning på bara en vecka... man har inte hyunnit smällta det första dödsfallet förän man är tvungen att säga adjö till nästa.. Visst det är en del av mitt jobb men det betyder inte att man inte tycker det känns tungt och sorgligt.. Vill i frid och jag hoppas ni fått ro där ni är nu.

Jag och Oskar åt en god middag igårkväll. Fyllda paprikor med pasta. Jag drack gott vitt vin, älskar olika sorters viner och Oskar tog en öl till maten. En mycket mysig kväll med lite film och sötsaker efter maten.

Idag jobbar jag till 9 ikväll men just nu vill jag bara hem för jag har lite ont i magen.. den är lite krånglig just nu..

Nä, nu ska jag ringa mormor innan min rast tar slut...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0