Alla hjärtans dag

Skit åt denna dagen! Det är en dag då alla som inte har någon mår skit! En dag som alla affärer tjänar massor med pengar på!

Fast jag har köpt två askar med hjärtegodis. En till farmor och farfar där jag var i eftermiddags och en till min underbara familj. Jaja, det är iaf något.

Imorgon kommer Oskar hem. Det ska bli mysigt, fast samtidigt sitter en liten djävul på min ena axel och skriker nej! Helt plötsligt måste jag smyga mer.. eller helt lägga av med det över helgen, vilket ger mig ångest. Fast det ska bli skönt att ha den jag älskar så extremt mycket hos mig under hela helgen. Jäkla dubbelkänslor!

Jag ska iaf få hjälp nu. Och även där är det dubbelkänslor. Jag vill inte, vill inte att någon ska komma så nära inpå mig, vill inte att någon ska "rota" i min hjärna, och en liten röst säger: "Du behöver ingen hjälp, det funkar ju, det märker du ju." Samtigt vill jag ha hjälp, jag vet ju innerst inne att detta inte funkar, att det till slut kommer sluta illa om jag inte gör något åt det. Jag vet ju att jag just nu håller på att stöta bort de personerna som betyder mest för mig, fast jag inte gör det med vilje. Om inte för min egen skull, så för deras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0