Arg

Ärligt talat är jag så trött på att mitt humör ska gå upp och ner hela tiden! Ena stunden är jag så jäkla arg och i nästa sekund så vill jag bara gråta. Hade det inte varit lättare om man hade hållt ett jämnare humör.?

Fan vad jag hatar internet! Jag tänker inte säga varför men det är bara till problem. Visst det är bra på många sätt men för mig skapar det bara ett kontrollbehov!

Usch nu känner jag bara för att slå något eller någon! Hårt! Bara slå och sparka tills jag inte orkar mer! Varför ska jag känna såhär? Varför kan inte allt bara försvinna? Alla jävla tankar, kan de inte bara försvinna?

Vad är det för fel på mig? Vad gör jag för fel? Varför duger inte jag? Vad fan är problemet?

Varför mår jag såhär? Vems fel är det? Ständigt försöker jag hitta vem som gjort mig såhär illa.. Det finns så många svar på den frågan.. Men mest är det väl mitt eget fel för jag låter folk göra mig illa.. jag lyssnar på alla kommentarer.. jag stannar kvar trotts att jag borde gått för länge sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0