Drömmar om framtiden

Suttit och funderat vad jag vill ska hända med mig i framtiden här är lite.

-Jag vill kunna se mig i en spegel och kunna säga att jag är fin och duger som jag är.
-Jag vill kunna gå på stranden i bikini och faktist känna mig stolt över min kropp.
-Jag vill kunna gå på ett ställe där det är mycket folk utan att få ångest och känna att alla tittar på mig.
-Jag vill gifta mig. Ha ett riktigt vackert bröllop där alla människor som betyder mest för mig är där. Jag vill ha att det bara ska spelas sådan musik som jag tycker om och som betyder något för mig. Jag vill själv sjunga något för min man den dagen. Jag vill känna mig som den vackraste flickan den dagen.
-Jag vill få barn. Barn som jag kan lägga all min kärlek på. Jag vill bli en lika bra mamma som min egen mamma är.
-Jag vill stå på scen, antingen som skådespelare eller som artist. Det har jag alltid drömt om.
-Jag vill bo i ett vackert hus med min egen familj. Huset ska ligga på landet, gärna vid en sjö där jag kan bada med mina barn och hundar och såklart min man. Jag vill kunna springa ner till sjön mitt i natten och bada naken med den jag älskar.
-Jag vill hitta ett arbete som jag trivs med. Där jag kan gå dit utan att känna ångest och känna mig otillräckig.
-Jag vill hitta något jag verkligen är bra på!
-Sen skulle jag självklart vilja vinna pengar! Haha..

Jag önskar att några av dessa drömmar går i uppfyllelse. Gärna alla men sådan tur kan jag väl ändå inte ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0