...

en sak till.. Oskar kommer hem idag och jag längtar så efter honom.

Det sjuka är att jag inte vet om det är tabletternas biverkningar eller om det är för att jag är sjuk.

Känner mig väldigt osexig idag. Fast jag känner mig aldrig sexig men ibland kan man ända tycka att det går. Idag går det inte alls. Gick och la mig med blött hår och nu ser håret för jävligt ut, får sklla mig själv. Näsan är helt röd efter alla snytande och ögonen rinner hela tiden.

Nä, nu ska jag snart hem till lägenheten. Har inte varit där på hela veckan eftersom jag inte velat vara själv. Har haft problem med andningen när jag legat ner och därför kändes det obehagligt att vara själv. Sen har jag knappt kunnat röra mig eftersom jag höll på att svimma varje gång jag skulle göra något. Har nog inte varit såhär sjuk sedan jag gick i 8:an och då menar jag fysiskt sjuk.

Mamma har varit en pärla dessa dagrna. Älskar henne..

Har redan ångest inför onsdag. Jag vill inte till den kärringen. Hennes ord kändes som ett slag rakt på kinden.

Nä, nu ska jag gå och försöka plocka undan efter mig.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0