Idag...

mår jag rätt bra. Vackert väder och jag bara njuter av solen. Sov jätte dåligt inatt, massa mardrömmar, nästan alltid samma drömmar. Sov nog samanlagt 3 timmar inatt. Sen upp kvart över 6 för att sedan köra iväg och jobba. Grät så trött jag var när jag ställde mig i duschen. Men det har ändå gått bra idag och nu är jag hos mamma och pappa och myser. Ska hämta Oskar halv 5 och gud vad jag längtar efter honom. Han ska ha sina arbetskläder på sig och jag kan tänka mig att han är jätte sexig i dem. Ska bli så skönt att få vara i hans famn igen. Jag är så glad att jag har honom.

Träffa Vilde Harry ikväll kanske;) haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken porris du är haha!

2008-02-15 @ 22:23:57
URL: http://pincetten.blogg.se
Postat av: ellinor

men dessi då-- hihihihihihi

2008-02-16 @ 12:06:16
Postat av: Julia

fnissfniss

2008-02-18 @ 17:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0